2015年5月21日 星期四

紐西蘭自駕遊~星河湖鏡之旅第10天: Wellington 威靈頓

今日我地就要橫越南北島!要有南島去北島要搭汽車渡輪 (Interislander Ferry)。我地個租車公司搭汽車渡輪唔需要另外加錢。要一早揀左坐汽車渡輪的時間, 係皇后鎮拿車時公司會俾埋d文件。
一朝早我地就揸車上去Picton, 大約要兩個鐘。然後就去碼頭拿船票。跟住就去左排隊 (之前有指示要幾點到碼頭, 一定唔可以遲到)。已經有好多車排緊隊等上船。上船將車泊系停車船艙果層,然後就去乘客坐果層。要3個鐘,同埋風浪都有d大, 如果容易暈船浪就最好食定暈浪丸。落大雨所以都睇唔到風景。
wellington, parliament
wellington, parliament
一到威靈頓(14:30)我地就即刻揸車去國會, 因為我幾個字之後國會有導覽團。威靈頓市中心係收費泊車。
導覽團免費, 不用預訂。如國會要過保安檢查。
國會有分新座同舊座, 導覽團會帶我地周圍參觀, 介紹國會歷史, 建築, 印象最深刻係點樣係舊座大規模加裝防震設施, 有咩高科技去防止國會大廈倒塌。
4 點左右我地就去左博物館Te Papa 參觀。好多展品, 仲有隻超級巨大既八爪魚標本。
                               Te Papa, wellington
又見到彩虹, 係紐西蘭見到好多條彩虹。間歇性落雨, 好彩大部份係過雲雨, 落一陣就停。
Te Papa, wellington
 由Te Papa 可以沿海行去市中心Civic Square, 約20-30分鐘。
夜晚我地就由Mecure Hotel行去古巴街。條街有食肆鋪頭, 我地就揀左tripadvisor排第11嘅Ombra餐廳食晚飯。有好多人, 要等位。好彩吧檯就唔駛等咁耐。餐廳好好食。同平時的西餐唔同, 無論係主菜定配菜都係分開叫, 細細碟, 然後俾大家share。
紐西蘭食野方面都係可以share, 同中國比較相似, 同埋都會有水飲, 唔一定要另外買野飲。
Restaurant Ombra, wellington
我地叫左好多野食!
Restaurant Ombra, wellington
青口
Restaurant Ombra, wellington

Restaurant Ombra, wellington

Restaurant Ombra, wellington

Restaurant Ombra, wellington
樣樣都好好食!
Restaurant Ombra, wellington
Restaurant Ombra, wellington
Restaurant Ombra, wellington
Restaurant Ombra, wellington
Restaurant Ombra, wellington
上一頁

紐西蘭星河湖鏡之旅 . 南北島自駕遊行程概覽 Itinerary

紐西蘭南北島自駕遊交通活動實用資訊, 有用網站
紐西蘭南北島自駕遊~租車, 駕駛需知, 實用安全資訊

我的Facebook專頁: https://www.facebook.com/SeaLandSkyWorldTravel




沒有留言 :

張貼留言